Szanowni Państwo,
uwzględniając zapotrzebowanie rynku pracy oraz odpowiadając na oczekiwania zgłaszane przez uczestników kursów, które realizuje nasza placówka, opracowaliśmy program dobrze przygotowujący do pracy w sekretariatach.
Prowadzimy badania, z których wynika, że Absolwenci kursów prowadzonych przez CTI cieszą się dobrą opinią wśród pracodawców.
Cel kursu:
Wymagania wstępne
Kandydatów do pracy w sekretariacie powinna cechować: podzielność uwagi, łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie, zdolność oceny i przewidywania sytuacji, zdolność przekonywania i negocjowania, asertywność, dyspozycyjność, miła aparycja, odporność emocjonalna i zrównoważenie, kreatywność, samodzielność, zamiłowanie do ładu i porządku, kultura osobista.
Wymagania od uczestników w zakresie zdrowotnym nie różnią się od wymagań potrzebnych do nauki w szkole uczącej zawodu w analogicznych lub zbliżonych kierunkach.
Forma kształcenia
Wykłady, warsztaty, ćwiczenia. Podczas zajęć w pracowniach komputerowych, każdy uczestnik ma do dyspozycji osobne stanowisko komputerowe wyposażone we wszystko co jest niezbędne do realizacji przedmiotu zajęć.
Ramowy program kursu
ELEMENTY PRAWA ADMINISTRACYJNEGO – 12 godzin
- administracja publiczna, prawo administracyjne, podstawowe pojęcia
- źródła prawa administracyjnego
- akt administracyjny
- postępowanie administracyjne
- sądowa kontrola decyzji i postanowień
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I ARCHIWIZACJA – 4 godziny
- Przegląd wymagań prawnych
- Kategorie archiwalne, rodzaje archiwów, archiwizacja dokumentacji
- Sposoby bezpiecznego gromadzenia dokumentów oraz innych nośników informacji
- Sposoby bezpiecznego niszczenia dokumentów oraz innych nośników informacji
ZASTOSOWANIE KOMPUTERA W PRACACH BIUROWYCH – 16 godzin
MS Word oraz elementy innych aplikacji przydatnych w pracach biurowych.
FUNKCJONOWANIE BIURA/SEKRETARIATU/KANCELARII – 24 godziny
m. in.: systemy kancelaryjne i obieg korespondencji, redagowanie pism (rodzaje formularzy i blankietów korespondencyjnych, układy graficzne pism, zasady sporządzania pism, protokołów, sprawozdań, notatek służbowych, rozmieszczenia poszczególnych elementów pisma urzędowego.
Ćwiczenia w sporządzaniu pism i dokumentów, które w wielu firmach są zlecane pracownikom biur i sekretariatów, w tym: zapytania ofertowe, oferty, zamówienia, dokumenty obiegu kasowego, faktury, itp.
Razem 56 godzin
Dokument końcowy
oraz certyfikat CTI
Operator wprowadzania danych (w odniesieniu do kodu: 413201) *
Cena
Cena zasadnicza 800,00 zł.
Specjalna cena 750,00 zł dla studentów i absolwentów WSEI * oraz ich bliskich
* WSEI – Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie
Specjalna cena 750,00 zł dla osób zapisujących się na kolejny kurs w CTIoraz ich bliskich.
Specjalna cena 750,00 zł dla bliskich osób uczestniczących w kursie CTI.
Cena dla grup zorganizowanych – do uzgodnienia
Cena obejmuje organizację kursu, przeprowadzenie zajęć, przeprowadzenie egzaminu końcowego (wewnętrznego) i wystawienie dokumentów końcowych.
Warunkiem wydania dokumentów końcowych do rąk uczestnika jest uiszczenie 100 % ceny kursu.
Cenę dla osób, których udział w kursie finansowany jest ze środków publicznych ustalamy indywidualnie, uwzględniając koszty związane z wymaganiami projektu i zleceniodawcy (np. termin realizacji)
Miejsce
- Kraków
- od kwietnia 2020 roku (od czasu wprowadzenia stanu epidemii) prowadzimy kursy w trybie online poprzez aplikację Microsoft Teams w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Zajęcia odbywają się z wykładowcą w czasie rzeczywistym (na żywo, wg harmonogramu) i obejmują także zajęcia praktyczne z programami komputerowymi. Podczas zajęć uczestnicy i prowadzący są w stałym kontakcie głosowym i mogą udostępniać swoje pulpity a nawet oddawać kontrolę nad komputerem, co jest pomocne szczególnie do nauki obsługi programów komputerowych wchodzących w skład kursu. Programy komputerowe udostępniamy a uczestnicy instalują je na swoich komputerach. W aplikacji MS Teams są też zamieszczane materiały dydaktyczne oraz nagrania video z zajęć, które można oglądać w dowolnym czasie.W cenie kursów udzielamy instruktażu i wsparcia (zdalnego) uczestnikom w przygotowaniu i wdrożeniu do zajęć.
Zapisy
Przyjmujemy zgłoszenia telefoniczne, listowne, e-mailem, można także podejść osobiście, jak wygodniej zapraszamy!
System wieczorowy, weekendowy, dzienny do wyboru. Zajęcia rozpoczynamy niezwłocznie po zebraniu grup, decyduje kolejność zgłoszeń.
Materiały dydaktyczne
Materiały własne: skrypty, prezentacje..
Kolejne edycje z otwartym naborem
System zajęć do wyboru: wieczorowy, weekendowy lub dzienny. Rozpoczniemy niezwłocznie po zebraniu grup. Decyduje kolejność zgłoszeń
Szkolenia związane tematycznie z kursem Sekretarka- asystentka
Kliknij —> Sekretarka asystentka ze specjalizacją kadry i płace – 176 godz.
Kliknij —> Kadry, płace (certyfikowany specjalista – 120 godz.)
Kliknij —> Pakiet MS Office lub wybrane moduły
Kliknij —> Podstawy obsługi komputera