Szanowni Państwo,
odpowiadając na oczekiwania zgłaszane przez osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz kierujące firmami, opracowaliśmy program dobrze przygotowujący do obsługi biura firmy.
Cel kursu:
Wymagania wstępne
Kandydatów na kurs powinna cechować: podzielność uwagi, łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie, zdolność oceny i przewidywania sytuacji, zdolność przekonywania i negocjowania, asertywność, dyspozycyjność, miła aparycja, odporność emocjonalna i zrównoważenie, kreatywność, samodzielność, zamiłowanie do ładu i porządku, kultura osobista.
Wymagania od uczestników w zakresie zdrowotnym nie różnią się od wymagań potrzebnych do nauki w szkole uczącej zawodu w analogicznych lub zbliżonych kierunkach.
Forma kształcenia
Ramowy program kursu
ELEMENTY PRAWA ADMINISTRACYJNEGO – 12 godzin
- administracja publiczna, prawo administracyjne, podstawowe pojęcia
- źródła prawa administracyjnego
- akt administracyjny
- postępowanie administracyjne
- sądowa kontrola decyzji i postanowień
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I ARCHIWIZACJA – 4 godziny
- Przegląd wymagań prawnych
- Kategorie archiwalne, rodzaje archiwów, archiwizacja dokumentacji
- Sposoby bezpiecznego gromadzenia dokumentów oraz innych nośników informacji (dyskietki, CD, dyski)
- Sposoby bezpiecznego niszczenia dokumentów oraz innych nośników informacji (dyskietki, CD, dyski)
REDAGOWANIE PISM I LISTÓW, PISANIE RAPORTÓW (ćwiczenia) – 12 godzin
m. in.:
praca na komputerze w programie: edytor tekstu – MS Word, w tym co najmniej: rodzaje formularzy i blankietów korespondencyjnych, układy graficzne pism, zasady sporządzania pism, protokołów, sprawozdań, notatek służbowych, formy i zasady sporządzania zaproszeń, skróty i skrótowce w korespondencji, rozmieszczenia poszczególnych elementów pisma urzędowego, korespondencja procesowa.
TECHNIKA BIUROWA (ćwiczenia) – 8 godzin
Przedmiot obejmuje zajęcia praktyczne z obsługi urządzeń biurowych i wykorzystania komputera w biurze.
FUNKCJONOWANIE SEKRETARIATU – 8 godzin
m. in.:
TRENING INTERPERSONALNY – 12 godzin
m. in.:
umiejętności komunikacji ze współpracownikami i klientami, biurowy savoir-vivre, elementy wizażu, przyjmowanie interesantów, typologia trudnego klienta i sposoby i sposoby obsługi klienta w zależności od jego charakterystyki.
Razem 56 godzin lekcyjnych (45 minut)
Dokument końcowy
oraz certyfikat CTI
Cena
Cena zasadnicza 560,00 zł.
Specjalna cena 500,00 zł dla studentów i absolwentów WSEI * oraz ich bliskich
* WSEI – Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie
Specjalna cena 500,00 zł dla osób zapisujących się na kolejny kurs w CTIoraz ich bliskich.
Specjalna cena 500,00 zł dla bliskich osób uczestniczących w kursie CTI.
Cena dla grup zorganizowanych – do uzgodnienia
Cenę dla osób, których udział w kursie finansowany jest ze środków publicznych ustalamy indywidualnie, uwzględniając koszty związane z wymaganiami projektu i zleceniodawcy
Istnieje możliwość wykupienia wybranych zajęć.
Miejsce
- CTI sp. z o.o. – Kraków ul. św. Filipa 17 lub
- miejsce wskazane przez uczestników (w przypadku grupy, co najmniej 10-osobowej)
Zapisy
Przyjmujemy zgłoszenia telefoniczne, listowne, e-mailem, można także podejść osobiście, jak wygodniej zapraszamy!
System wieczorowy, weekendowy, dzienny do wyboru. Zajęcia rozpoczynamy niezwłocznie po zebraniu grup, decyduje kolejność zgłoszeń.
Materiały dydaktyczne
Materiały własne: skrypty, prezentacje, ćwiczenia w formie case study.
Kolejne edycje z otwartym naborem
System zajęć do wyboru: wieczorowy, weekendowy lub dzienny.Rozpoczniemy niezwłocznie po zebraniu grup. Decyduje kolejność zgłoszeń
Szkolenia związane tematycznie z kursem Sekretarka- asystentka
Kliknij —> Sekretarka asystentka ze specjalizacją kadry i płace – 176 godz.
Kliknij —> Kadry, płace (certyfikowany specjalista – 120 godz.)
Kliknij —> Pakiet MS Office lub wybrane moduły
Kliknij —> Podstawy obsługi komputera